Morgen....

ja, morgen ga ik het écht doen!

Herkenbaar?

Over mij

Ik ben Mirjam Daan, uw extra setje ‘handen’ tijdens een drukke periode, projectondersteuning of structurele uitbreiding

Ik woon met mijn gezin in Oldemarkt (kop van Overijssel) met natuurgebied De Weerribben in de achtertuin. Ik sport graag buiten en heb een passie voor het secretaresse vak!

Tijdens mijn secretaresse-opleiding ben ik begonnen als afdelingssecretaresse bij een grote waterleidingmaatschappij. Een mooie tijd in een veelzijdig bedrijf. Toch trok ook de juridische kant van het secretaresse vak, ik ging aan de slag bij een advocatenkantoor in Friesland. Na ruim 17 jaar advocatuur ging ik uitdaging, hectiek en dynamiek missen en besloot mijn baan op te zeggen. Aan de slag als managementassistente / secretaresse / office manager via een uitzendbureau in de agrarische sector. 


Een periode waarin ik vooral veel heb geleerd over mijzelf. Wie ben ik en wat wil ik? Dat werd al snel duidelijk, ik wil ontzorgen, ondersteunen, mijzelf ontwikkelen en niet gebonden zijn aan 1 werkgever. Ik wil mijn ervaring gebruiken bij diverse opdrachtgevers! Ik word interim secretaresse! Dromen, durven, doen!

En sinds maart 2020 is Secretariaat Hulp een feit! Benieuwd wat ik voor uw bedrijf kan betekenen? Neem contact op dan kijken we samen wat mogelijk is.

Laten we eens een kopje koffie of thee drinken en bekijken wat ik u of uw bedrijf uit handen kan nemen!​

Tevreden opdrachtgevers

Waar kan ik u mee helpen?

Bel of mail mij voor meer informatie